مقالات

اتاق فرار پارک آبی کیش

اتاق فرار پارک آبی کیش

سفر کردن به جزیره کیش، یکی از کارهایی است که هر فردی حداقل یک بار باید آن را تجربه کند. سرگرمی ها متفاوتی برای انواع بازه های سنی تدارک دیده شده است که به محض رسیدن به جزیره می توانید برای آنها برنامه ریزی کنید. یکی از پر طرفدار ترین سرگرمی بزرگسالان در جزیره کیش اتاق فرار پارک آبی کیش است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل اسکیپ روم پارک ابی کیش ار به شما معرفی کنیم.

برای تهیه بلیط انواع تفریحات کیش، پارک دلفین، پاراسل کیش، رستوران شاندیز صفدری کیش، غواصی کیش، بانجی جامپینگ کیش و پارک آبی کیش به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید.

بازی اتاق فرار از کجا آمده است؟

اتاق فرار یا اسکیپ روم بر خلاف سایر بازی های رایج که از دنیای واقعی ما انسان ها الهام گرفته شدند، از دنیای بازی های کامپیوتری الهام گرفته شده و اولین کسانی که این بازی را خلق کرده اند متخصصان حوزه آسیای شرقی بوده اند.

بازی اتاق فرار چیست؟

اتاق فرار بازی گروهی است که تعدا شرکت کنندگان آن می تواند بین 4 تا 10 نفر باشد. گروهی که می خواهند بازی کنند وارد اتاقی با تم خاص می شوند که برای خروج از آن اتاق باید یک معمای سخت را حل کنند و فرآیند حل معما حداکثر یک ساعت باید طول بکشد. اگر گروه شما از مسیر اصلی بازی خارج شد می توانید از مدیر اتاق فرار کمک بگیرید.

باید بدانید که برای خروج از اتاق نباید به زور متوصل شوید و باید تمام مراحل بازی و حل معما را با تمرکز و نیروی ذهنی انجام دهید. قدرت بدنی در این بازی جایی ندارد و همه چیز بسته به قدرت تحلیل ذهنی گروه شماست.

برای حل معمای اتاق فرار نمی توانید فقط از یک الی دو نفر استفاده کنید بلکه باید با تکیه بر قدرت دهنی همه گروه برنامه ریزی کنید و مراحل را طی کنید در غیر این صورت نمی توانید فرار کنید.

اتاق فرار محل خوبی برای انجام کارهای گروهی و تقویت مهارت هم بستگی و تیم ورک است. همچنین این بازی به تعامل اجتماعی شما کمک می کند.

اتاق های فرار معمولا تم های متفاوتی با سناریو های جنایی، پلیسی و یا داستان های دلهره آور و ترسناک دارند که  این تم ها سلیقه اغلب شرکت کنندگان را در بر می گیرد.

اگر طرفدار بازی‌های فکری و هیجانی هستید اتاق فرار پارک آبی کش یک فرصت بی‌نظیر برای تخلیه هیجان و همچنین محک زدن هوش و ذکاوت شما در مواقع بحرانی است.

بهترین تخفیف اتاق فرار را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

برای جمعیت های بالا و بازی های گروهی بهتر است که از بلیط های تخفیف دار آنلاین و کد تخفیف های خاص استفاده کنید. ما در مجموعه کیش تک تلاش می کنیم که بتوانیم با اشتراک گذاری تخفیف های ویژه روی هیجان انگیز ترین بازی های جزیره کیش، شما را در سفری به یاد ماندنی و هیجان انگیز همراهی کنیم. برای تهیه بلیط تخفیف دار اتاق فرار اینجا کلیک کنید.

دلیل تخفیف اتاق فرار چیست؟

معمولا افرادی که برای تعطیلات و بازه های کوتاه مدت برای سفر با تور کیش برنامه ریزی می کنند، یا به صورت دوستانه و یا خانوادگی به جزیره کیش سفر می کنند. هزینه سایر تفریحات مخصوص بزرگسالان در جزیره کیش معمولا ارزان نیست و اتاق فرار یکی از تفریحات گروهی بسیار مهیج برای گروه سنی افراد جوان است که تجربه ورود به آن با تیکت های تخفیف دار می تواند هدیه کوچکی از طرف مجموعه کیش تک باشد.

اتاق فرار پارک آبی کیش یک تفریح جدید و کاملا متفاوت از تمام سرگرمی هایی است که تا به حال تجربه کردید. اگر تا به حال سابقه بازی اتاق فرار کیش را نداشتید، همین الان می توانید از سایت کیش تک بلیط سانس دلخواهتان را تهیه کنید.

شهر زیر زمینی کاریز در کیش بیشتربخوانید

سخن پایانی

در این مقاله به طور کلی به معرفی اتاق فرار پارک آبی کیش پرداختیم؛ همچنین ما در مجموعه کیش تک تلاش می کنیم که با معرفی انواع تفریحات جزیره کیش، انتخاب را برایتان ساده کنیم. شما عزیزان می توانید از طریق سایت ما به صورت آنلاین بلیط سایر مجموعه های تفریحی و اقامتی جزیره کیش را تهیه کنید و از تعطیلات خود در کنار دوستان و خانواده تان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *