مجله کیش تک, مقالات

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم 1402

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم 1402 طبق خدمات ارائه شده، کدام است؟ یافتن بهترین کشتی تفریحی در بیشتر موارد نسبتا آسان خواهد بود و می‌توانید با در نظر گرفتن نوع خدمات و برنامه سفر خود آن را پیدا کنید. بطور کلی هر چه این خدمات ساده تر باشند، هزینه ها نیز ارزان تر خواهد بود. برای یافتن بهترین کشتی تفریحی کیش می‌توانید ویژگی ‌های خاص را فیلتر کنید و نتایج خود را بر اساس قیمت مرتب نمایید. با ترکیب و تطبیق ویژگی‌های خاص، مطمئنا ‌بهترین کشتی تفریحی را (با تخفیف های ویژه) پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، رزرو یک کشتی تفریحی با رستوران  خیره‌ کننده و اجرای موسیقی زنده (در حالی که یک کابین داخلی بدون پنجره یا بالکن با دید دریا را انتخاب می‌ کنید) می‌ تواند برای شما که به هر حال قصد گذراندن زمان زیادی را در کابین خود ندارد، ایده‌ آل باشد.

رزرو کشتی کروز

برای رزرو یک کشتی تفریحی، لازم است از قبل درباره ی ویژگی ‌های کشتی مورد نظر تحقیق کرده، تا با آگاهی از خدمات کشتی، رزرو را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که در بیشتر موارد لازم است برای رستوران‌ ها و مغازه‌ های داخل کشتی نیز پول خرج کنید.

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم 1402

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم 1402

کشتی کارینا کیش

کشتی کارینا کیش یکی از بروزترین و لوکس ترین کشتی های تفریحی کیش است. این کشتی خدمات و امکانات ویژه ای را به مسافران ارائه می دهد که سبب استقبال بی نظیر گردشگران می شود. کشتی کارینا دارای عرشه های بی نظیری است که چندین کافی شاپ را در خود جای داده. این کشتی جدید بوده و در همین مدت کوتاه بسیار محبوب شده است. غذاهای سرو شده در کشتی کارینا بسیار با کیفیت و به صورت کاملا بهداشتی به هر مسافر عرضه می شود.

ظرفیت کشتی کارینا کیش حدود 700 بوده و گنجایش عرشه ها نیز 150 نفر می باشد. تمرکز اصلی خدمه ی این کشتی جلب رضایت مشتری است و سعی بر آن دارند تا با روندها و تحولات آتی در بازار در ارتباط باشند تا به نیازهای مهمانان حساس پاسخ دهند. دائما راهنمایان کشتی تفریحی را آموزش می دهند تا تقاضای رو به رشد کشتی را برآورده کنند. هدف خدمه ی کشتی ایجاد سفرهای هیجان انگیز جدید با حداکثر دقت و سفارشی سازی برای اطمینان از رضایتمندی مشتری است.

امکانات کشتی کارینا کیش عبارتند از:

  • چشم اندازی بسیار زیبا و دل انگیز از خلیج فارس
  • برگزاری کنسرت های متنوع با بهره مندی از سیستم های صوتی بروز
  • سیستم خنک کننده و تهویه بسیار قوی جهت تلطیف هوا
  • اتاق مخصوص کودکان جهت انجام بازی های متنوع و سرگرم کننده
  • غرفه های کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم
  • غرفه ای مخصوص عکاسی جهت گرفتن فیلم و عکس های اختصاصی
کشتی کارینا کیش

کشتی کارینا کیش

کشتی آرتمیس پلاس کیش

کشتی آرتمیس پلاس کیش دارای سالنی بزرگ و بی نظیر با چیدمان اصولی برای مسافران می باشد. این کشتی با برنامه های زنده و حضور بندهای موسیقی به یکی از جالب ترین کشتی های تفریحی تبدیل شده است. عرشه ی کشتی آرتمیس پلاس نمایی 360 درجه دارد که جذابیت آن را چندین برابر کرده است. مسافران این کشتی لحظات بسیار شاد و مفرحی را سپری خواهند کرد و در نهایت غذا را با بهترین کیفیت میل می کنند. خدمه ی این کشتی به صورت حرفه ای آموزش دیده اند و با تجربه، مهمان نواز و مرتب هستند. کشتی آرتمیس پلاس یک کشتی لوکس است که برای بردن مسافران به یک سفر تفریحی چند ساعته آماده ی ارائه ی خدمات می باشد. این یک سفر کوتاه بسیار لذت بخش و مفرح ​​است که ذهن را آرام کرده و انرژی را تا حد زیادی دوباره شارژ می کند.

با توجه به این واقعیت که کشتی آرتمیس پلاس کیش سفری کوتاه را برای مسافران رقم می زند، بطور کلی بر این اساس طراحی شده است. در نتیجه فضای بیشتری برای تفریح ایجاد شده و از محیط کشتی بیشتر برای طراحی فضای باز استفاده شده. امکانات موجود در این کشتی شامل خدمات غذا خوری عالی است. برخی از لاینرها، غذاخوری در فضای باز را (روی عرشه) ارائه می دهند. در حالی که در برخی مواقع سالن های غذاخوری گران قیمتی را با دستورالعمل های خوشمزه طراحی کرده اند تا تاثیری ماندگار بر مسافران بگذارند.

امکانات کشتی آرتمیس پلاس کیش عبارتند از:

  • برگزاری برنامه های شاد زنده همراه با موسیقی
  • سرو غذا با بهترین کیفیت
  • غرفه عکاسی برای ثبت لحظات خاطره انگیز مسافران
  • غرفه حنا
  • عرشه ای بزرگ با چشم اندازی بی نظیر

کشتی آرتمیس پلاس کیش

کشتی امیر کبیر کیش

کشتی امیر کبیر کیش یکی از لوکس ترین کشتی هایی می باشد که در سال 1402 وارد آبهای خلیج فارس شده است. این کشتی در سالهای قبل در ترکیه مشغول فعالیت بوده و پس از گذراندن مسیر دریایی در یکی از بنادر تجاری کیش پهلو گرفته است. کشتی امیر کبیر سه طبقه بوده و ظرفیت آن حدود 1000 نفر می باشد. علاوه بر اجرای موسیقی زنده و برنامه های مفرح و شاد، این کشتی دارای سالن های مخصوصی جهت برگزاری همایش ها و کنفرانس ها است. اعضای بند موزیک کشتی امیرکبیر در حال حاضر شامل افراد زیر می شود:

مهدی عماد (خواننده) – محمدرضا مهدوی (خواننده) – دی جی فرهاد – هانی دارمی (پرکاشن)

به طور خلاصه، بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم 1402 از مسافران با بهترین خدمات، پذیرایی می کند. در دهه گذشته، سفرهای دریایی به بخشی جدایی ناپذیر از صنعت گردشگری تبدیل شده است و سالانه بیش از 25 میلیارد دلار به این بخش پررونق کمک می کند. همانطور که انتظار می‌رود، بخش عمده‌‌ی تجارت از مناطق خلیج فارس رخ می دهد.

امکانات کشتی امیر کبیر کیش عبارتند از:

  • مجهز به سیستم سرمایش و تهویه پیشرفته
  • مجهز به تجهیزات نجات
  • مجهز به سه تراس مجزا
  • مجهز به اتاق های ویژه
  • دارای فروشگاه و کافی شاپ
  • مجهز به سالن عقد و عروسی، کنفرانس و…
کشتی امیر کبیر کیش

کشتی امیر کبیر کیش

در پایان

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم 1402 یک کشتی مسافربری است که برای سفرهای تفریحی استفاده می ‌شود. رشد سریع و فرآیند تخصصی شدن صنعت کروز در دهه‌ های گذشته نیز بر طراحی و زیبایی ‌شناسی عمومی، اندازه و عملکرد کلی کشتی تاثیر گذاشته است. این کشتی با برنامه مشخصی فعالیت می کند که معمولا از نظر توریستی جالب هستند. این سفر معمولا 2 الی 3 ساعته به پایان می رسد. کشتی ‌های کروز همچنان به تکامل خود ادامه می ‌دهند و خطوط کروز برای پیشی گرفتن از یکدیگر برای بخشی از بازار بسیار سودآور، رقابت می‌کنند. با این حال، امکانات و خدمات همه‌ی کشتی ‌های کروز یکسان نیست یا حتی هدف یکسانی ندارند.

هدف اصلی بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم 1402  جلب رضایت، ضمن ارائه راه ‌حل ‌هایی برای نگرانی ‌های فزاینده (در مورد تاثیر زیست ‌محیطی صنعت کشتی ‌رانی بر جوامع و اکوسیستم‌ های دریایی و ساحلی) می باشد، بازطراحی یا سازگار شده ‌اند. کشتی کروز را نباید با یک کشتی اقیانوس پیما که مسافران را از یک بندر به بندر دیگر جابجا می کند، اشتباه گرفت. سفرهای دریایی فقط به مکان‌های عجیب و غریب محدود نمی‌شوند، اگرچه بسیاری از مردم هنگام فکر کردن به کشتی‌های دریایی، تصویری از دریاهای فیروزه‌ای را تداعی می‌کنند. شما می توانید سفرهای دریایی محلی و بین المللی را رزرو کنید. با افزایش محبوبیت گردشگری و سرمایه ‌گذاری در کشورهای مختلف و حتی قاره ‌ها برای مسافران عادی، قرن بیستم شاهد رونق صنعت کشتی ‌های کروز، به ‌ویژه در ایران بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *