مجله کیش تک, مقالات

تفریحات رایگان کیش 🎪 { معرفی و اطلاعات کامل }

تفریحات رایگان کیش شامل چندین اماکن تفریحی و گردشگری در جزیره کیش میباشد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای میتوانید از این امکان دیدن کنید ، البته سایت کیش تک نیز برای شما این شرایط را نیز فراهم کرده که در صورت خرید یک سری از تفریحات ، تفریحات رایگان نیز به شما هدیه بدهد که در ادامه نام خواهیم برد.

معرفی تفریحات رایگان کیش

  • بازدید از سواحل دیدنی کیش
  • بازدید از درخت سبز کیش
  • شنا در سواحل بسیار تمیز
  • ماهیگیری
  • شهر بازی

بازدید از سواحل دیدنی کیش

یکی از بهترین و ساده ترین تفریحات رایگان کیش بازدید از سواحل زیبای کیش میباشد که از بهترین سواحل کیش نیز میتوان به ساحل مرجان کیش ، ساحل کشتی یونانی ، ساحل سیمرغ کیش اشاره کرد. برای اطلاع از سواحل کیش میتوانید وارد این صفحه شوید.

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش

بازدید از درخت سبز کیش

درخت سبز کیش یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین امکان جزیره کیش است که در عین حال به صورت رایگان نیز میتوانید از این مکان بازدید کنید ،این مکان تاریخی در نزدیکی شهر حریره واقع شده است .

شنا در سواحل کیش

یکی از دیگر تفریحات کیش که یک لذت بسیار عالی به شما میدهد شنا در سواحل بسیار شفاف کیش هست ، شما میتوانید با تهیه لوازم غواصی در این سواحل نیز به راحتی غواصی انجام دهید.

غواصی کیش

شهر بازی هایلند کیش

این شهر بازی یکی از بزرگ ترین شهر بازی های کیش میباشد  که دارای بیش از 30 بازی الکترونیکی میابشد که در صورت خرید تفریحات کیش از سایت کیش تک یک بلیط ورودی و یک بازی رایگان شهر بازی به شما تعلق میگیرد.

بازار گردی کیش

یکی از تفریحات دیگر کیش بازار گردی میباشد ، جزیره کیش دارای بازار های بسیار زیادی است که میتوانید تایم خود را در بازار ها پر کنید ، در بازارهای کیش برند های زیادی وجود دارد که اگر به دنبال یک مرکز خرید برند هستید ما میکا مال را به شما پیشنهاد میدهیم.

بازار های برند کیش

بازار های برند کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *