مجله کیش تک

پارک پنگوئن کیش

پارک پنگوئن کیش

جزیره کیش یکی از مقصد های ناب و معروف گردشگری در کشورمان ایران است، گردشگران و مسافران می توانند درکنار مناظر زیبا و چشم نواز این جزیره مرجانی از تفریحات آبی و غیر آبی، مراکز خرید، پارک ها، رستوران ها و… منحصر به فرد آن برای خاطره انگیز کردن  سفرشان استفاده کنند. بسیاری از مناظر و امکانات گردشگری کیش در هیچ کجای دیگر از کشور وجود ندارند. یکی از این امکانات گردشگری منحصر به فرد پارک سرد و هیجان انگیز پنگوئن است. پارک برفی پنگوئن کیش اولین و تنها پارک برفی ایران است.

پارک پنگوئن کیش-وبسایت کیش تک

پارک برفی پنگوئن

این پارک از مدرن ترین امکانات گردشگری جزیره کیش است که در بهار ۱۴۰۰ افتتاح شده است و در این مدت کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاید دلیل محبوبیت این پارک کمبود بارش برف در این جزیره گرم و مرطوب باشد، کم دیده شدن منظره برفی طبیعی در کیش  باعث شگفت انگیز تر شدن و مهیج شدن  پارک پنگوئن شده است. این پارک سرپوشیده و سرد از برف مصنوعی پوشیده شده است و امکانات تفریحی متنوعی دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

پارک برفی پنگوئن-وبسایت کیش تک

امکانات و خدمات پارک پنگوئن

در پارک برفی پنگوئن کیش امکانات تفریحی زیادی برای گردشگران در نظر گرفته شده است که به دلیل مصنوعی بودن برف این پارک در تمام فصل های سال بهره بردن از این امکانات میسر است.

  • پینگو فان و تفریحات زمستانی

وجود پارک پنگوئن کیش به عنوان اولین و تنها پارک برفی کشور رویای برف بازی، سورتمه سواری، تیوپ سواری، ساخت آدم برفی و… را محقق کرده است. باتوجه به اینکه در کشورها بیشتر استان ها از بارش برف به میزانی که بتوان این تفریحات برفی را تجربه کرد وجود ندارد. بخش پینگو فان واقع در طبقه منفی یک پارک برفی پنگوئن بهترین گزینه برای کسب این تجربیات هیجان انگیز است.

  • یخ نوردی و اسکی

یخ نوردی و اسکی از ورزش های جذاب و سخت جهان هستند که طرفداران زیادی دارند. این ورزش ها نیازمند به  فضای برفی هستند. بنابراین در بیشتر کشورهای جهان ورزش هایی مانند یخ نوردی و اسکی در فضا های مصنوعی انجام می شود. در بخش پینگو فان پارک پنگوئن کیش در کشور ما هم امکان یخ نوردی و اسکی روی برف  فراهم آمده است.

  • بازی های غیر برفی

مجموعه توریستی پنگوئن یک پارک سه طبقه با زیر بنای وسیع است که امکانات بسیار گسترده ای دارد. در بخش پینگو فان این پارک علاوه بر تفریحات برفی امکان بازی های غیر برفی مانند تیر اندازی، بولینگ، بیلیارد، پرواز با جایروکوپتر، اتومبیل رانی و سایر بازی های محبوب دیگر هم فراهم است.

  • رستوران و کافه لاکچری

یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد مجموعه توریستی پنگوئن کیش، رستوران منحصر به فرد آن است که در فضایی رویایی و دلنشین منوی بی‌نظیری از انواع غذا های دریایی و غیر دریایی را ارائه می دهد. در این مجموعه بخش های دیگری مانند پینگو کافه و پینگو بیکری وجود دارد که شما می توانید در آن ها به سرو انواع خوراکی های خاص و منحصر به فرد  بپردازید. جالب است بدانید پینگو بیکری یک نانوایی خاص است که انواعی از نان و شیرینی های متفاوت را برای پذیرایی از گردشگران تولید می کند.

  • مرکز خرید

در طبقه همکف مجموعه توریستی پنگوئن کیش فضای تجاری  متفاوتی از انواع فروشگاه های مختلف به وجود آمده است. مراکز تجاری این مجموعه درتنوعی باور نکردنی به ارائه بهترین محصولات از برند های خارجی و داخلی معروف می پردازند. در این مجموعه شما می توانید لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و انواع پوشاک را خریداری کنید.

 

  • وسایل منزل و دکوراسیون

در یک تکمیل گرایی فوق العاده مجموعه توریستی پنگوئن کیش در کنار انواع تفریحات برفی و غیر برفی، رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، مراکز خرید بزرگ و لاکچری و… یک فروشگاه کامل و بزرگ هم در زمینه وسایل منزل و دکوراسیون ایجاده کرده است تا گردشگران بتوانند به صورت مستقیم از برند های معروف وسایل منزل و دکوراسیون خریداری کنند.

امکانات و خدمات پارک پنگوئن-وبسایت کیش تک

جمع بندی

اگر کیش را برای مقصد گردشگری انتخاب کرده اید حتما به بلوار موج این جزیره هم سری بزنید تا با دیدن امکانات خاص و فوق العاده مجموعه توریستی پنگوئن کیش شگفت زده شوید. شما در این مجموعه در کنار تجربه اولین و تنها پارک برفی کشور، می توانید با استفاده از سایر امکاناتی که به آنها اشاره شد، یک خاطره رویایی از سفر به کیش رقم  بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *