مقالات

پدل بورد در کیش

معرفی پدل بورد در کیش

معرفی پدل بورد در کیش کیش یکی از جزیره‌های بسیار زیبا با مراکز دیدنی و تفریحی بسیار مهیج بوده که لحظات زیبا و دل‌نشینی را برای توریست و گردشگران فراهم می‌کند. در این مکان بخش‌های مختلفی برای تفریح و سرگرمی افراد اختصاص داده شد که پدل بورد در کیش جزئی از همین سرگرمی‌ها است. شاید خیلی از افراد این نام را نشنیده و با آن آشنایی نداشته باشند. اما در زبان ساده‌تر باید بگوییم این تفریح همان موج‌سواری با پارو بوده که تحت عنوان پدل بورد در زمره ورزش‌های آبی قرار گرفته ‌است. این ورزش تفریحی از سوی افراد زیادی چه خانم‌ها چه آقایان انتخاب می‌شود. چون بسیار هیجانی بوده و با وجود یک سری پاروهای مخصوص لذت موج‌سواری را چندین برابر افزایش می‌دهد.

برای تهیه بلیط انواع تفریحات کیش، پارک دلفین، پاراسل کیش، رستوران شاندیز صفدری کیش، غواصی کیش، بانجی جامپینگ کیش و پارک آبی کیش به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید.

معرفی پدل بورد در کیش

معرفی پدل بورد در کیش

برای آنالیز کردن این ورزش تفریحی باید بگوییم شخص موج‌سوار بر روی یک تخت بزرگ روی آب قرار گرفته و برای حرکت کردن از پارو استفاده می‌کند. از جمله ورزش‌ها و تفریحات نوپا همین پدل بورد  یا استند آب پدال است که در کنار فراهم آوردن لحظات بسیار لذت‌بخش سبب حفظ تعادل بدن و تقویت عضلات در موج‌سوار نیز می‌شود.

این ورزش یا تفریح یک تلفیق از موج‌سواری و قایق‌سواری هست. درنتیجه افراد می‌توانند بر روی موج‌های کوچک نیز مسافت بیشتری از دریا را با پارو زدن طی کنند. برای این‌که شما بتوانید با پدل بورد در کیش بیشتر آشنا شوید پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید‌.

معرفی پدل بورد در کیش

تلفیق ورزش و تفریح که با واسطه قایقی از جنس پی‌وی سی انجام می‌پذیرد، پدل بورد در کیش است. البته برای ساخت این پدل بورد استفاده از فایبر کربن، فایبرگلاس و چوب نیز رایج است. این تفریح لذت‌بخش در جزیره زیبای کیش به‌صورت تک‌نفره و دو نفر انجام‌شده و هیچ محدودیت  جنسیت یا سن برای انجام این تفریح یا ورزش وجود ندارد.

این تفریح ورزشی در مکان‌های مختلفی همانند پارک کیبل اسکی، کلوپ سی من، پارک آبی بادی ماریانا و کلوپ مارین دریا وجود دارد. در کنار موج‌سواری از قایق پدل بورد، برخی افراد بر روی این قایق ایستاده و به‌منظور مدیتیشن از حرکات یوگا بهره می‌برند. چون اعتقاد دارند آرامش دریا در کنار حرکات یوگا می‌تواند حس و حال خوبی را به وجود آورد..

در اینجا بخوانید: معرفی انواع تفریحات کیش

انواع پدل بورد که در جزیره کیش استفاده می‌شود!

می‌دانید برای اکثر وسایل، ابزار و دستگاه‌ها انواع متفاوتی وجود دارد. پس قطعا این قضیه برای پدل بورد نیز صادق بوده و دو نوع از این وسیله در جزیره کیش به‌منظور تفریح یا ورزش در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. رد پدل بورد محصول کشور انگلیس است در مقایسه با نوع معمولی عرض بیشتری دارد. بنابراین افراد با قرار گرفتن روی این پدل بورد تعادل بیشتری داشته و می‌توانند با این وسیله تعادل  خود را کنترل کنتد. این نوع پدل بورد کیش برای افراد مبتدی با وزن‌های متعدد کاربرد دارد. پس توصیه می‌کنیم اگر از آب می‌ترسید برای‌اینکه از این تفریح لذت ببرید. از رد پدل بورد استفاده کنید. هزینه این ورزش یا تفریح هرسال تغییرمی کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با قیمت درحال‌حاضری این تفریح به سایت کیش تک مراجعه کنید.

گریزی بر مزایای تفریح یا ورزش پدل بورد در کیش

استفاده از این وسیله نه‌تنها سبب ایجاد آرامش و حس و حال خوب شده بلکه بدن را به تعادل رسانده و عضلات را تقویت می‌کند. در این ورزش تمامی عضلات بدن از نوک انگشتان پا تا گردن درگیر بوده و رفته‌رفته بدن مقاومت بیشتری به دست می‌آورد.

پدل بورد این شرایط را فراهم کرده تا افراد بتوانند لحظات به‌یادماندنی برای خود و خانواده و دوستان به ارمغان آورند. با انتخاب این تفریح در پارک‌های آبی جزیره کیش شما هم یک تفریح بسیار لذت‌بخش را تجربه کرده اید و هم می‌توانید عضلات خود را تقویت کنید. پس با انتخاب پدل بورد با یک تیر دو نشان می‌زنید

معرفی پدل بورد در کیش

معرفی پدل بورد در کیش

سخن پایانی

همان ‌طور که ملاحظه کردید ما در این مقاله به معرفی پدل بورد در کیش و یکسری خصوصیات آن پرداختیم. این ورزش تفریحی برای افراد بسیار لذت‌بخش بوده و یکی از تفریحات محبوب در پارک‌های آبی جزیره کیش است. برای این‌که شما بتوانید با مکان‌هایی که در آن پدل بورد ارائه داده‌شده آشنا شده و به خرید بلیط بپردازید توصیه می ‌کنیم به سایت کیش تک مراجعه فرمایید. کارشناسان این سایت می توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *