مجله کیش تک, مقالات

با تفریحات جدید کیش در سال 1402 بیشتر آشنا شوید

هر ساله گردشگران، مسافران، تورهای مسافرتی و… با سفر به جزیره زیبای کیش تفریحات هیجان انگیزی را تجربه می‌کنند. تفریحات جدید کیش در سال 1402 توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. به طوری‌که در فصل زمستان و بهار گردشگران فراوانی به جزیره کیش سفر می‌کنند. در فصل بهار آب و هوای جزیره زیبای کیش فوق العاده است. یکی از مهمترین دلایل سفر به کیش تفریحات متنوع و هیجان انگیز در این جزیره می‌باشد.

تونل باد کیش

تفریحات جدید کیش در سال 1402

لیست تفریحات جدید کیش در سال 1402

کشتی رویای دریا از تفریحات جدید کیش در سال 1402

کشتی رویای دریا از ظرفیت هفتصد نفری برخوردار می‌باشد. مساحت این کشتی بزرگ و فوق العاده شش هزار متر مربع می‌باشد. این کشتی شش طبقه دارای پنج سالن پذیرایی است. هر طبقه دارای عرشه مجزا می‌باشد. از جمله امکانات این کشتی زیبا می‌توان به سه پیانو قدیمی، روف گاردن، کافی شاپ، فروشگاه، سالن عقد و عروسی، سالن همایش، هفت سیستم خنک کننده پر قدرت و… اشاره کرد. اجرای موزییک زنده و استنداپ کمدی در عرشه هر شش طبقه کشتی سبب شده است، گردشگران زیادی نسبت به خرید بلیط این کشتی تفریحی جذاب اقدام کنند.

یکی از تفریحات جدید کیش در سال 1402 که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، تفریح با کشتی‌های لوکس در آب‌های نیلگون خلیج فارس می‌باشد. از جمله کشتی‌های تفریحی می‌توان به کشتی تفریحی کارینا  نیز اشاره کرد. کشتی کارینا تنها کشتی تفریحی جزیره کیش است که دارای سالن کنسرت شناور می‌باشد. این کشتی VIP و لوکس از ظرفیت هفتصد نفری برخوردار است. اتاق بازی کودکان، غرفه عکاسی، غرفه نقش حنا و کافی شاپ از دیگر امکانات و مزایای این کشتی زیبا و بی‌نظیر می‌باشد.

کشتی کارینا کیش

کشتی کارینا کیش

تونل باد کیش

تونل باد کیش به  عنوان یکی از هیجان انگیزین ترین تفریحات جدید کیش در سال 1402 شناخته شده است. این تونل با مساحت نهصد متر مربع در طبقه سوم و چهارم مجتمع بزرگ میکامال قرار دارد. به همین دلیل تونل باید کیش به تونل باد میکامال معروف است. این تونل استوانه‌ای شیشه‌ای از قطر سه سانتی‌متری و ارتفاع هشت متری برخوردار است. به دلیل محفظه شیشه‌ای این تونل، افرادی که در بیرون تونل قرار دارند می‌توانند به راحتی داخل تونل را ببینند. تجربه پرواز در این تونل پُر از لذت، هیجان و شادی است. چنان‌چه شما نیز قصد دارید جهت تفریح به تونل باد کیش بروید، در همان مکان تجهیزات کامل مانند کلاه مخصوص و لباس به شما داده می‌شود.

با یک سفر به دور دنیا در جزیره زیبای کیش می‌توانید چهارده کشور دیگر را از نزدیک مشاهده کنید. لوکیشن‌های دیدنی و جذاب از کشورهایی همچون آرژانتین، روسیه، کوبا، ایتالیا، هند، تایلند، ژاپن، آمریکا، اسپانیا، مصر و… در سفر به دور دنیا کیش وجود دارند. نمایی از شهرسازی، طبیعت، موسیقی و… در این مجموعه تفریجی جذاب توجه گردشگران و مسافران فراوانی را به خود جلب کرده است.

سفر به دور دنیا کیش

سفر به دور دنیا کیش

برای این‌که بتوانید از جاذبه‌های دیدنی سفر به دور دنیا عکس بگیرید و لحظات زیبایی را به ثبت برسانید، به دو ساعت زمان نیاز دارید. بنابراین در سفر به جزیره زیبای کیش علاوه بر سایر تفریحات جدید کیش، سفر به دور دنیا کیش را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *