مجله کیش تک, مقالات

تفریحات فعال ماه رمضان 1402

کیش تک

آب و هوای فوق العاده جزیره کیش در اوایل فصل بهار باعث شده تا این جزیره به یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری ایران تبدیل شود. تفریحات متنوع، مراکز خرید، بناهای تاریخی و … از دلایلی هستند که بر جذابیت توریستی این جزیره زیبا افزوده اند. تفریحات جزیره کیش طیف وسیعی را شامل می شود مانند تفریحات آبی، تفریحات غیر آبی، بازدید از بناهای تاریخی، کنسرت، جنگ های شبانه و … . البته نوروز امسال مقارن با ماه رمضان است و بسیاری از افرادی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند با این سوال مواجه هستند که امکان بهره مندی از این تفریحات میسر است یا خیر. ما در این مقاله سعی داریم به این پرسش پاسخ دهیم و به معرفی تفریحات فعال ماه رمضان ۱۴۰۲ در کیش بپردازیم.

آب و هوای فوق العاده جزیره کیش در اوایل فصل بهار باعث شده تا این جزیره به یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری ایران تبدیل شود.

آب و هوای فوق العاده جزیره کیش در اوایل فصل بهار باعث شده تا این جزیره به یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری ایران تبدیل شود.

تفریحات آبی کیش

دسترسی به سواحل زیبا، جذاب و در عین حال ایمن جزیره کیش را به یک مکان مناسب برای ارائه تفریحات آبی متنوع تبدیل کرده است. این تفریحات طرفداران زیادی دارد و توسط کلوپ ها و مجموعه تفریحی معتبر و با رعایت استانداردهای لازم ارائه می شوند. تفریحات آبی کیش از تفریحات فعال ماه رمضان 1402 هستند.

  1. غواصی

از بهترین و به یادماندنی ترین تفریحات کیش می توان به غواصی اشاره کرد. شنا کردن در کنار ماهیان و آبزیان بسیار لذت بخش است.

  1. پاراسل کیش

پاراسل کیش از هیجان انگیزترین تفریحات جزیره کیش است که پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس را برای گردشگران مهیا می کند.

  1. بنانا و شاتل سواری

شاتل و بنانا نام تیوب هایی هستند که به شکل سفینه فضایی و موز طراحی شده اند. این تیوب ها‌ توسط قایق های تندرو روی سطح آب حرکت می کنند.

  1. فلای بورد

فلای بورد کیش امکان حضور شما در فضای معلق میان زمین و آسمان را فراهم می کند. اگر عاشق هیجان هستید می توانید حرکات نمایشی انجام دهید و شیرجه در آب را امتحان کنید.

  1. اسکی روی آب

گردشگران و میهمانان جزیره می توانند با حضور در سایت اسکی روی آب، این بازی هیجان انگیز را تجربه کنند و لذت ببرند.

  1. پدل برد

پدل برد یک صفحه محکم است که با قرار دادن پا و استفاده از پارو های مخصوص می توانید یک قایق سواری متفاوت را تجربه کنید. پدل برد آرامش خاصی را برای شما به همراه دارد.

  1. جت اسکی

استفاده از جت اسکی می تواند یک تجربه فوق العاده و سرشار از هیجان را برای گردشگران فراهم کند.

جنگ های شبانه و کنسرت ها

جنگ های شبانه یک گزینه ایده آل برای گذراندن ساعات پایانی شب هستند. از معروف ترین آن ها می توان به جنگ شبانه پازل شو، دینامیک شو، بابک شو، ایرانیا اشاره کرد. بسیاری از خوانندگان مطرح حوزه موسیقی به خصوص موسیقی پاپ، علاقه مند به برگزاری کنسرت در جزیره زیبای کیش هستند. جنگ های شبانه و کنسرت ها، از دیگر تفریحات فعال ماه رمضان 1402 درکیش هستند با این تفاوت که اجرای موسیقی زنده و شوهای کمدی در ایام تعطیلات ماه رمضان که مصادف با ایام شهادت حضرت علی (ع) است با محدودیت برگزار خواهند شد.

جنگ های شبانه و کنسرت ها، از دیگر تفریحات فعال ماه رمضان 1402 درکیش هستند.

جنگ های شبانه و کنسرت ها، از دیگر تفریحات فعال ماه رمضان 1402 درکیش هستند.

 پارک ها و مراکز تفریحی متنوع

در جزیره زیبای کیش مراکز تفریحی متنوعی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  1. پارک آبی اوشن

یکی از منحصر به فردترین پارک های آبی جزیره زیبای کیش پارک آبی اوشن است. این پارک آبی یک محوطه سرباز است. موقعیت مکانی پارک آبی اوشن به گونه ای است که از مناطق مرتفع جزیره دور است؛ به همین دلیل امکان حضور بانوان در این پارک آبی فراهم شده است.

  1. پارک دلفین ها

پارک دلفین ها یکی از پارک های بی نظیر جزیره زیبای کیش است. دلفین های تربیت شده با هنرنمایی و انجام حرکات موزون یکی از سرگرمی های اصلی این پارک محسوب می شوند. در این مجموعه امکان حضور حیواناتی از جمله پنگوئن، شیر دریایی، گربه دریایی و … نیز فراهم شده است.

  1. شهربازی هایلند و فان کلاب

این دو شهربازی با بهره گیری از امکانات تفریحی و بازی های به روز در دنیا سعی دارند که امکان ایجاد سرگرمی را برای افراد با سنین مختلف فراهم کنند. از بخش های جذاب این شهربازی ها می توان به بولینگ، فوتبال حبابی، سینما 7 بعدی و … اشاره کرد.

  1. تم پارک سنتر کیش

این پارک شامل دو بخش مجزا است. بخش ژوراسیک آن شامل مجموعه ای از حیوانات متحرک ما قبل تاریخ است که حضور در کنار آن ها، آدرنالین خون شما را بالا می برد. بخش دیگر این مجموعه، پارک جادویی کیش است که شامل نقاشی های سه بعدی، اتاق های وارونه و … است که حضور در این مکان می تواند یک تجربه ی بسیار منحصر به فرد را برای شما رقم بزند.

مجموعه ژوراسیک تم پارک سنتر از دیگر تفریحات فعال ماه رمضان 1402 درکیش است.

مجموعه ژوراسیک تم پارک سنتر از دیگر تفریحات فعال ماه رمضان 1402 درکیش است.

کشتی های تفریحی

دسته ای دیگر از تفریحات فعال ماه رمضان 1402  در جزیره زیبای کیش حضور در کشتی های تفریحی است. شما می توانید برای صرف شام و یا ناهار به این کشتی ها بروید و در کنار خوردن غذا، از موسیقی و سایر برنامه های سرگرم کننده لذت ببرید. در ادامه به معرفی چند کشتی تفریحی جزیره می پردازیم.

  1. کشتی گوهر

این کشتی جزو لوکس ترین کشتی های تفریحی جزیره است. صرف یک شام خوشمزه در این کشتی یک خاطره خوب و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

  1. کشتی نوید دریا

این کشتی در سه طبقه طراحی و ساخته شده است. گشت و گذار با این کشتی و بهره مندی از امکانات آن از جمله کافی شاپ دریایی، موسیقی زنده و … لحظات آرام بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

  1. کشتی آکواریوم

این کشتی یک کشتی کف شیشه ای است؛ به همین دلیل به این کشتی، کشتی آکواریوم می گویند. شما با حضور در بخش های پایینی این کشتی قادر خواهید بود زیبایی ها و شگفتی های اعماق دریا را ببینید و لذت ببرید.

  1. کشتی اوستا

اوستا کیش جزو معروف ترین کشتی های تفریحی کیش است. از امکانات این کشتی تفریحی می توان به اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی، کافه تریا و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *