مجله کیش تک

لیست بهترین رستوران های کیش

کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

 

لیست بهترین رستوران های کیش رزرو آنلاین با تخفیف در سایت کیش تک

امروزه توجه اغلب افراد به رستوران گردی و کافه گردی جلب شده است، ترجیح میدهند در کنار لذت بردن از مکان های دیدنی و تفریحی منطقه به انواع رستوران ها هم سر بزنند و غذای مخصوص آن منطقه را امتحان کنند. با توجه به افزایش روز افزون گردشگران جزیره کیش این جزیره علاوه بر مکان های تفریحی و دیدنی جذاب رستوران ها و کافه های با کیفیت زیادی هم دارد، این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی، دریای، محلی  و غذاهای خارجی را در اختیار مردم میگذارند. گردشگران اغلب سعی در انتخاب رستوران هایی دارند که به علاوه محیطی زیبا، غذاهایی با کیفیت و مرغوب نیز داشته باشند.

با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین رستوران های کیش آشنا شوید و در سفر خود به این جزیره حتماً به این رستوران ها سر بزنید.

کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

 

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از بزرگ ترین رستوران های سرپوشیده دنیا است. ورودی آن از دروازه ورودی شهر بابل الهام گرفته شده است. این رستوران سالنی بزرگ همراه با موزیک زنده، محیطی لوکس و لاکچری دارد. یکی از خاص ترین رستوران ها از نظر معماران، رستوران پدیده شاندیز کیش است که برای طراحی و ساخت آن از معمار های بزرگی استفاده شده است. رستوران پدیده شاندیز کیش از بهترین مواد اولیه و آشپزها استفاده میکند این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت غذاهای پدیده شاندیز هم شده است.

 

کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

 

رستوران شاندیز سرسبز

شاندیز سرسبز در پارک ساحلی نیلوفر قرار دارد. اگر شما به دنبال رستورانی با منظره ی ساحل رو به خلیج فارس هستید این رستوران از بهترین پیشنهاد های ما به شما است. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و دریایی مرغوب و با کیفیت است.

 

کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

این رستوران نزدیک کلبه هور میباشد و موسیقی زنده بسیار با کیفیتی دارد. تمام مواد اولیه این رستوران به صورت مستقیم از شعبه مرکزی رستوران شاندیز ارسال میشوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. چشم انداز این رستوران خلیج نیلگون فارس است که فضایی دل انگیز و رویایی را برای شما رقم میزند.
کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

رستوران ساحلی میرمهنا کیش

یکی از بزرگترین مزیت های این رستوران قرار داشتن در فاصله کمی از دریا است، شما میتوانید حین میل کردن غذا از ساحل خلیج فارس نیز لذت ببرید. این رستوران هم مانند اکثر رستوران های کیش موسیقی زنده دارد، گروه دامون به صورت انحصاری در رستوران میرمهنا اجرا میکنند. شما میتوانید علاوه بر لذت بردن از طعم غذا از اجرای موسیقی زنده و نوستالژیک هم لذت ببرید.
کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

رستوران خرچنگ کیش

این رستوران در نزدیکی بازار رویال مال قرار دارد. رستوران خرچنگ بی شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستوران های دریایی جزیره کیش است که در کنار غذاهای خوش طعم و لذیذ محیطی آرامبخش و زیبا نیز دارد.
کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

کافه رستوران ساحلی دیاکو کیش

طعم اصیل غذاهای دریایی را در کافه رستوران ساحلی دیاکو که در نزدیکی ساحل واقع شده است، تجربه کنید. این رستوران بی شک یکی از زیباترین رستوران های کیش میباشد که دارای دی جی است. رستوران دیاکو به دلیل کیفیت فوق العاده و ساحلی بودن رستوران مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

 

رستوران هزار و یک شب کیش

موسیقی در این رستوران به صورت زنده و با صدای هنرمند محبوب کشور آقای عزیز ویسی، اجرا میشود. این رستوران از فضایی سنتی و دل انگیز برخوردار است که برای علاقه مندان بسیار مناسب است.
کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

رستوران بام رویایی کیش

بام رویایی با طراحی کاملا متفاوت از خاص ترین رستوران های کیش به حساب می آید. این رستوران با دیواره ها و کف شیشه ای فضایی خاص را برای شما رقم میزند. رستوران بر فراز آسمان جزیره کیش قرار دارد و مشرف به پارک هندورابی و دریا میباشد.

شما در این رستوران حین امتحان کردن خوش طعم ترین غذاها میتوانید به ساحل که دقیقا زیر پاهای شما قرار دارد ،دید داشته باشید و از آن لذت ببرید.
کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور جزیره کیش با محیطی کاملا متفاوت تبدیل به یکی از معروف ترین رستوران های این جزیره شده است. نمای داخلی این رستوران به صورت سنگ و صخره، همراه با نورپردازی های خاص، از ویژگی های منحصر به فرد آن است. از دیگر ویژگی ها میتوان به آب نماها و تصاویر حکاکی شده روی دیوارهای رستوران که بسیار خلاقانه رسم شده اند، اشاره کرد.

کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

 

کافه رستوران ایرن بام

این کافه رستوران در بام مجتمع بیست قرار دارد و این ویژگی دیدی منحصر بفرد از جزیره کیش و خلیج فارس را رقم میزند. رستوران ایرن علاوه بر دید زیبا ،طراحی و دکوراسیون داخلی خاص و زیبایی هم دارد. این رستوران علاوه بر تمام ویژگی های ذکر شده، کادری مجرب نیز در آشپزخانه خود دارد. تمامی حسن های این رستوران دست به  دست هم داده اند تا کافه رستوران ایرن را به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل کنند.
کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

رستوران میکس کیش

در این رستوران غذاهای اصیل ایرانی با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه میشوند. منوی این رستوران علاوه بر غذای ایرانی شامل غذای دریایی، غذاهای کبابی، غذای خارجی و انواع نوشیدنی ها است. شما میتوانید در این مکان در کنار غذاهای خوش طعم از موسیقی زنده نیز لذت ببرید.
کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

رستوران ماهونی

این رستوران در هتل میراژ کیش قرار دارد، عده ای از گردشگران به دلیل شهرت این رستوران در این هتل اقامت میکنند. ماهونی در کنار دیگر رستوران ها یکی از معروف ترین رستوران های این جزیره به حساب می آید و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. انواع غذاها در این رستوران سرو میشوند و شما میتوانید از آن ها در کنار محیط زیبای این رستوران لذت کامل ببرید.
کیش تک-لیست بهترین رستوران های کیش

رستوران آرینا

آرینا یک کافه رستوران موزیکال است و گروه موسیقی این رستوران بسیار قوی و خبره در این زمینه هستند. سرآشپز رستوران آرینا از مجرب ترین سرآشپزهای جزیره است، تنوع در منوی غذایی رستوران بسیار زیاد است و تمامی غذاهای این رستوران خوش طعم و با کیفیت هستند.

6 دیدگاه در “لیست بهترین رستوران های کیش

  1. روژان غلامی گفت:

    برای معرفی بهترین رستوران‌ها خوبه که کامنتها ونظرات رو مد نظر قرار بدید

    1. کیش تک گفت:

      بله حق با شماست شما اولین نفری هستید که نظرمیدید زیر این پست🙏🏼

  2. داوود گفت:

    رستوران میرمهنا عالیه

  3. فرزاد گفت:

    رستوران شاندیز صفدری رو پیشنهاد میکنم
    بسیار موزیک عالی داشت غذای خوبی هم داشت
    مسافرای عزیز مثل ما گول نخورید به اشتباه رستوران صفدریvip برید که بدرد نمیخوره

  4. الهام گفت:

    ما زمستان پارسال رستوران خرچنگ رو رفیتم غذاش واقعا خوب بود
    موزیک خوبی هم داشت

  5. یونس گفت:

    رستوران ساحلی میرمهنا مخصوصا تایم نهار عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *