مقالات

معرفی انواع تفریحات کیش

انواع تفریحات کیش

انواع تفریحات کیش :آیا شما تاکنون به جزیره کیش سفر کرده اید؟  آیا شما از تفریحات جذاب جزیره کیش اطلاعی دارید؟ امروزه ما نیز سعی داریم که درباره این موضوع اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید پس تا انتهای  مطالب همراه ما بمانید.

جذاب ترین تفریحات کیش

انواع تفریحات کیش

انواع تفریحات کیش

انواع تفریحات کیش ،همانطور که می دانید جزیره کیش یکی از زیباترین و پرطرفدارترین شهرهای ایران می باشد افراد زیادی به دلیل تبلیغات بسیار عالی و مکان های دیدنی به جزیره کیش سفر می کنند و بیشتر مسافری به دلیل دریای آبی و تفریحات آبی که دارد به جزیره کیش سفر می کنند از تفریحات هیجان انگیز جزیره کیش عبارت است از اسکی روی آب تفریح تنها فقط در جزیره کیش صورت می گیرد در مطالب زیر تمام تفریحات جزیره کیش را برای شما معرفی خواهیم کرد.

فلای بورد طبیعی نیز یکی از جالب ترین تفریحات جزیره کیش می باشد که یکی از جدید ترین تفریحات می باشد با انجام دادن این تفریحی می توان حس کرد پرنده ای در روی آب هستید که پرواز می کنید.

انواع تفریحات کیش‌

غواصی کیش

غواصی این نیز یکی از تفریحات جزیره کیش است که با انجام این تفریح میتوانید به اعماق دریا بروید و با تماشا کردن انواع ماهی ها و آبزیان رنگارنگ خلیج زیبای فارس لذت ببرید اما باید توجه داشته باشید که قبل از  انجام این تفریح آموزش های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند همچنین میتوانید اگر می خواهید یک خاطره به یاد ماندنی را از جزیره کیش به یاد داشته باشید در شب از تفریحات غواصی دیدن کنید.

پاراسل کیش

این تفریح بسیار زیبا به نظر می رسد که افراد می توانند با چتر بازی روی آب های خلیج فارس برای خود خاطره خوبی به یاد داشته باشد.

بناکیش

یکی از ورزش های دیگر هیجان انگیز جزیره کیش بنا می باشد شما با استفاده از این تفریحات میتوانید همراه قایق از دریا لذت ببرید.

بیگ بال

شاید تا کنون در برخی از فیلم های خارجی دیده باشید که داخل  توپ هایی هستند و از ارتفاع به پایین تر می خورد شما می توانید در جزیره کیش به راحتی به داخل این توپ ها رفته و با قل خوردن نصف ارتفاع هر آنچه را که مشاهده کرده اید تجربه کنید.در ادامه با انواع تفریحات کیش آشنا خواهیم شد

جت اسکی

یکی از کلاسیک ترین تفریحات آبی نامیده می شود این تفریح به این صورت می باشد که سواری مهیجی که در دست خود ریش و قیچی می باشد و  می توانید خودتان آن را برانید ولی قبل از انجام این تفریح  باید آموزش‌های لازم را ببینید.

ماهی گیری

ماهیگیری نیز یکی از آرام بخش ترین تفریحات جزیره کیش می باشد که شما به راحتی می توانید در جزیره کیش ماهیگیری کنید.

کایت بوردینگ

کاتب بوردینگ نیز یک تفریح هیجان انگیز که روی آب و پاراگلایدینگ شکل گرفته است  در این ورزش از نیروی کششی  کایت برای اسکی روی سطوح آب لذت می برید.

اسکوتر زیر دریایی

این تفریح که از جدید ترین تفریحات آبی در جزیره کیش می باشد اسکوتر نوعی تفریحی زیر دریایی می باشد که مانند غواصی زیر آب انجام میشود ولی تفاوت هایی با هم دارند شما می توانید به راحتی به اسکوتر سوار شوید و ساعت ها با ماهی ها و مرجان ها همنشین شوید

انواع تفریحات کیش

در اینجا بخوانید: تفریحات کیش در فصل زمستان

سخن آخر؛

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد جزیره کیش دارای انواع تفریحات جذاب بسیاری می باشد که افراد می توانند با استفاده از این تفریحات از سفر خود لذت ببرند جزیره کیش یکی از توریستی ترین شهر های ایران می باشد که امروزه طرفداران بسیاری نیز دارد و تفریحات جزیره کیش تفریحات بسیاری دارد جزیره کیش تفریحات بسیاری برای گردشگران در نظر گرفته است که همین موضوع باعث شده است افراد زیادی هرساله به جزیره کیش سفر کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *