مجله کیش تک

پکیج VIP تفریحات کیش در ایام تابستان

پکیج VIP تفریحات کیش در ایام تابستان

پکیج VIP تفریحات کیش در ایام تابستان :به دنبال برنامه ریزی برای مسافرت تابستانی خود هستید؟ از امکانات رفاهی جزیره ی کیش اطلاعی دارید؟ جزیره ی کیش، تفریحات جذاب و امکانات رفاهی فوق العاده ی آن، یک پکیج تفریحی فوق العاده عالی برای هر مسافری ایجاد کرده اند. تفریحات آبی و غیر آبی کیش مانند پارک پنگوئن یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات این جزیره به شمار می روند. در ادامه ی مطلب راجع به پکیج تفریحات تابستانی کیش بیشتر صحبت می کنیم. برای داشتن یک سفر مهیج و خاطره انگیز ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید!

با تفریحات دریایی کیش بیشتر آشنا شوید

چرا سفر به کیش اینقدر محبوب است؟!

جزیره ی کیش ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که آن را از سایر مکان های تفریحی کشورمان بسیار متمایز کرده‌. برای مثال، آب و هوای بی نظیر این جزیره، پکیج تفریحاتی کیش، امکانات گسترده ی تفریحی و مقرون به صرفه بودن اجناس آن باعث شده که جزو محبوب ترین و پرطرفدار ترین مکان های تفریحی در سراسر باشد. کافی است تنها یکبار به این جزیره ی حیرت آور سفر کنید تا شاهد خاطره ساز ترین روزها در ایام عمرتان باشید. آب و هوای دلچسب و مطبوع این جزیره نیز محبوبیت آن را دوچندان می کند!

یکی دیگر از مهم ترین دلایل پرطرفدار بودن این جزیره برای مسافران، تخفیف های استثنایی و ویژه ی تفریحات آن است. در هر دو بخش تفریحات غیر آبی و آبی این جزیره، مخصوصا در فصل تابستان، تخفیف های فوق العاده برای گردشگران لحاظ می شود. در حالی که در سایر نقاط تفریحی کشور، این قیمت ها و این حجم تخفیف اصلا غیر قابل باور خواهد بود!

در ادامه با پکیج VIP تفریحات کیش در ایام تابستان بیشتر آشنا خواهیم شد

چرا سفر به کیش اینقدر محبوب است؟!

کدام پکیج های تفریحی کیش نسبت به سایرین ارزان تر هستند؟

جالب است بدانید که تمامی تفریحات کیش در کلیه ی ماه های سال قابل استفاده اند. یعنی از بهار گرفته تا پاییز و زمستان می توانید در آب های زیبا و شگفت انگیز این جزیره از تفریحات متنوع آبی آن بهره ببرید. حتی در ایام محرم و ماه رمضان نیز این تفریحات آبی دایر و قابل استفاده هستند. (فقط در عاشورا و روز ۲۱ ام ماه مبارک رمضان است که این جزیره و تفریحات آن تعطیل اند. همچنین در برخی ایام که هواشناسی اعلام کند شنا کردن و تفریحات آبی کیش ممکن است به علت جو آب و هوایی خطرساز باشد، تعطیل خواهند بود!)

پکیج تفریحی کیش را اینجا مشاهده کنید

ساعت کاری امکانات تفریحی کیش

هر روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷:۳۰ می توانید از این امکانات بهره ببرید.

برخی از معروف ترین پکیج های تفریحی کیش

جزیره کیش، امکانات تفریحی گسترده ای دارد. به طوری که برای هر قشر و سلیقه ای یک نوع تفریح خاص تعبیه شده. به همین دلیل همه ی افراد با هر سلیقه و سن و سالی می توانند از این تفریحات شگفت آور بهره مند شوند‌. در این بخش در رابطه با انواع تفریحات این جزیره توضیح داده می شود:

برخی از معروف ترین پکیج های تفریحی کیش

  • پاراسل کیش:

پاراسل کیش، همون چتر های رنگی قشنگ و خیره کننده ی این جزیره ی استثنایی اند. بدون شک این چتر ها جزو بهترین و جذاب ترین پکیج های تفریحی کیش به شمار می روند. با استفاده از این چتر ها تا ارتفاع ۱۰۰ متری از سطح دریا بالا می روید و تا چشم کار می کند از زیبایی های حیرت آور دریای آب این جزیره ی شگرف بهره ببرید‌. برخلاف تصور عده ی زیادی از افراد، پاراسل کیش نه تنها ترسناک و دلهره آور نیست، بلکه بسیار جذاب و به یادماندنی نیز هست!

  • فلای بورد جزیره کیش:

پکیج فلای فیش کیش را اینجا مشاهده کنید

یکی از وسایلی که با تنظیم و تغییر فشار آب می تواند حرکات نمایشی ایجاد کند، فلای بورد است. این وسیله با وصل شدن به جک اسکی می توان. این تفریح و سرگرمی را برایتان ایجاد کند. فلای بورد کیش جزو جدید ترین و نوآور ترین تفریحات این جزیره به شمار می رود.

  • آیتم بنانا جزیره کیش:

این آیتم نیز یکی از جذاب ترین تفریحات کیش به شمار می رود. در آیتم بنانا می توانید به صورت فردی یا دست جمعی در این قایق پرسرعت سوار شده و در آب های آبی کیش حرکت کنید! البته که به صورت دست جمعی این آیتم می تواند برایتان فوق العاده جذاب تر و خاطره انگیز تر باشد. چرا که به طور کلی شادی و نشاط در سفر های دریایی بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

سایر آیتم های تفریحی موجود در جزیره کیش:

به جز مواردی که در بخش های بالاتر ذکر کردیم برخی دیگر از تفریحات کیش نیز جزو بهترین پکیج های تفریحی این جزیره خارق العاده به شمار می روند‌. بعضی دیگر از این تفریحات عبارتند از:

کنسرت، پارک آبی اوشن، بلیط غواصی و… .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *