مجله کیش تک, مقالات

بازارهای برند کیش

بازار های برند کیش

جزیره زیبای کیش هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است. بازدید از بناهای تاریخی، گشت و گذار در سواحل مرجانی، تفریحات آبی و غیرآبی از جاذبه های گردشگری این جزیره است. البته بازارگردی و خرید از بازارهای برند کیش را نباید فراموش کرد. در این مطلب سعی داریم بازارهای برند کیش را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.
جزیره زیبای کیش هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است.

بازار میکامال کیش

بازار میکامال کیش در بین بازارهای برند کیش یکی از منحصر به فردترین بازارها است. این مجموعه دارای مراکز تجاری و مغازه هایی است که انواع کالاها با برندهای معتبر جهانی را عرضه می کنند. البته از امکانات تفریحی بازار میکامال کیش هم نباید غافل شد که آن را در بین بازارهای برند کیش به یک بازار فوق العاده تبدیل کرده اند. یکی از این امکانات تفریحی تله کابین میکامال کیش است. این تله کابین با گذار از کنار خط ساحلی نمای زیبایی از جزیره را در پیش چشمان بازدیدکنندگان قرار می دهد. از دیگر تفریحات مهیج مجموعه می توان به تونل باد اشاره کرد؛ تکنولوژی به کاربرده شده در طراحی این تونل به گونه ای که تجربه معلق بودن در فضا را برای افراد ایجاد می کند. آکواریوم میکامال کیش جایی برای دیدن فضای بی‌نظیر زیر دریا برای افرادی است که توانایی غواصی را ندارند.
از دیگر تجربه هایی که شاید فقط در این مجموعه می توان داشت، تجربه حضور در یک جنگل بارانی البته در طبقه ای از یک مرکز تجاری است. نحوه طراحی این جنگل به گونه ای است که حس و حال بسیار نزدیک به حضور در یک جنگل واقعی را برای بازدید کنندگان رقم می زند. در کنار این همه تفریحات مهیج مجتمع سینمایی، سالن پاتیناژ، شهر عجایب، سالن بولینگ، شهر کودکان، باشگاه بدنسازی و … این مجموعه را نباید از دست داد. استفاده از نوشیدنی ها و غذاهای سرو شده در کافی شاپ ها و رستوران های بازار میکامال کیش، لذت این بازارگردی را دوچندان می کند.
تله کابین میکامال کیش با گذار از کنار خط ساحلی نمای زیبایی از جزیره را در پیش چشمان بازدیدکنندگان قرار می دهد.

تله کابین واقع شده در بازار میکامال کیش

تله کابین واقع شده در بازار میکامال کیش

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری، خدماتی و رفاهی در جزیره کیش معرفی می شود. بازار دامون کیش در بخش شمالی جزیره احداث شده است. این بازار در سه طبقه طراحی شده و شامل فروشگاه ها و غرفه های عرضه کالا است. در این بازار انواع و اقسام کالاها از جمله پوشاک، کیف،کفش، تلفن همراه، لپ تاپ و … با برندهای معتبر جهانی عرضه می شود. در بازار دامون کیش همانند سایر بازارهای برند کیش امکانات رفاهی جهت آسایش و رفاه حال گردشگران و مشتریان در نظر گرفته شده است. یکی از این امکانات رفاهی، فودکورت و رستوران ها هستند که انواع و اقسام غذاها را با کیفیت عالی به مشتریان عرضه می کنند.
همچنین در این مجموعه امکانات تفریحی از جمله سینما، شهربازی و … در نظر گرفته شده است که تجربه یک خرید لذت بخش را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بازار دامون کیش که آن را در بین بازارهای برند کیش به یک بازار منحصر به فرد تبدیل کرده است، زمین اسکی روی یخ است. در هوای گرم جزیره یک زمین اسکی در بازار دامون کیش، تجربه لذت بخشی را برای علاقه مندان به این ورزش فراهم می کند.

بازار دامون کیش در سه طبقه طراحی شده و شامل فروشگاه ها و غرفه های عرضه کالا است.

بازار دامون کیش در سه طبقه طراحی شده و شامل فروشگاه ها و غرفه های عرضه کالا است.

بازار رویا مال کیش

یکی دیگر از بازارهای برند کیش، بازار رویا مال کیش است. این بازار با سبک معماری مدرن و در پنج طبقه طراحی و اجرا شده است. از ویژگی های منحصر به فرد بازار رویا مال کیش می توان به لابی شیک و زیبای آن اشاره کرد که در بدو ورود جلب توجه می کند. این لابی به صورت خلاقانه ای طراحی شده است و ارتفاع شش متری آن فضای بزرگی را برای نمایش زیبایی های این مجموعه فراهم می کند. در طراحی این لابی از چوب، شیشه، سنگ های گران قیمت استفاده شده است. نورپردازی و استفاده از لوسترهای آویزان، زیبایی و شکوه مجموعه را دو چندان می کند. چهار درب در قسمت های مختلف ساختمان تعبیه شده است که ورود و خروج را تسهیل می کند.
دو طبقه اول این بازار مختص مراکز تجاری و مغازه ها است. ویترین های شیشه ای و استفاده خلاقانه از نورپردازی باعث جلب توجه مشتریان می شود و زیبایی خیره کننده ای را ایجاد می کند. در این فروشگاه ها انواع و اقسام کالاها با برندهای اصل عرضه می شوند. استفاده از پله های برقی، آسانسور، فضای نشیمن، لابی و … باعث شده که گشت و گذار در این مجموعه نه تنها باعث خستگی نشود، بلکه بسیار لذت بخش هم باشد. در طبقات فوقانی مجموعه کافی شاپ ها و رستوران های متعددی وجود دارند. گردشگران و کیشوندان بعد از یک خرید فوق العاده از بازار رویا مال کیش، می توانند از انواع نوشیدنی ها و غذاهایی که در این مجموعه سرو می شود لذت ببرند.

نورپردازی و استفاده از لوسترهای آویزان، زیبایی و شکوه بازار رویا مال کیش را دو چندان می کند.

نورپردازی و استفاده از لوسترهای آویزان، زیبایی و شکوه بازار رویا مال کیش را دو چندان می کند.

 

بازار کوروش سنتر کیش

یکی از بازارهای برند کیش بازار کوروش سنتر کیش است. این بازار در نزدیکی سواحل مرجانی کیش و در چهار طبقه طراحی و ساخته شده است. نمای شیشه ای زیبای آن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. مجاورت بازار کوروش سنتر کیش با برج های طلایی جذابیت آن را دوچندان کرده است. در طبقات اول و دوم مغازه ها و واحدهای تجاری قرار گرفته اند که کالاهای متنوعی از جمله پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه)، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، تجهیزات دیجیتالی و … را عرضه می کنند. حضور برندهای معتبر و مطرح جهانی در حوزه تولید کالاهای مختلف باعث شده که این مرکز خرید شهرت زیادی در بین گردشگران و کیشوندان داشته باشد.
در کنار این ویژگی ها از وجود شهربازی در بازار کوروش سنتر کیش نباید غافل شد. این شهربازی با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است. وجود تفریحات و بازی های لذت بخش و مهیج برای طیف وسیعی از گروه های سنی باعث شده که این شهر بازی به تنهایی به عنوان یکی از مراکز تفریحی جزیره زیبای کیش معرفی می شود. امکانات رفاهی ایده آل از جمله پله برقی، آسانسور، سرویس بهداشتی و … از دیگر ویژگی های بازار کوروش سنتر کیش است. همچنین برندهای معتبر در حوزه کافی شاپ ها و رستوران های زنجیره ای در طبقات سوم و چهارم حضور دارند که انواع نوشیدنی ها، غذاهای ایرانی و بین المللی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *