مجله کیش تک, مقالات

شروع کنسرت های کیش بعد از محرم 1402

کنسرت های کیش

شروع کنسرت های کیش بعد از محرم 1402 : تاریخ اولین کنسرت بعد از محرم 1402 تاریخ 6 مهر کنسرت بهنام بانی میباشد جهت اطلاع از قیمت اینجا کلیک کنید که طی روز های آینده برنامه های دقیق آن مشخص میشود.

شروع کنسرت می تواند تابستان ۱۴۰۲ را متفاوت و ختم به شادی کرده و آغازگر یک پاییز رویایی باشد. پاییزی که خاطره انگیز بوده و با ادغام حال و هوای تابستانی و پاییزی، یک تایم محشر برای تفریح و استراحت است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید تابستانی به یاد ماندنی را برای خود و همراهان در کیش رقم بزنید؛ به احتمال زیاد در جریان زمان شروع کنسرت های کیش هستید. امسال نیز برنامه اجرای کنسرت با قوت تمام برقرار است و متنوع ترین کنسرت ها را با حضور محبوب ترین خواننده های پاپ خواهیم داشت.

1 مهر 1402  زنگ شروع کنسرت های کیش و آغاز متنوع ترین و جذاب ترین کنسرت ها و تفریحات سالم است. این تایم از سال را همراه با خانواده در خوش آب و هوا ترین منطقه کشور و به دور از دغدغه ها می توانید سپری کرده و بهترین تفریح عمر خود را تجربه کنید. با شروع کنسرت های کیش زمینه برای تفریحات و شادی های سالم و پر طرفدار فراهم می گردد و با حضور در آنها می توانید ساعاتی از عمر خود را به مفیدترین شکل سپری کنید.

کنسرت بهنام بانی در کیش.

کنسرت بهنام بانی در کیش.

کیش گردی در تابستان

جزیره کیش به عنوان یک منطقه شناخته شده در کشور، منطقه محبوب اغلب ما برای گردش است. این منطقه می تواند یک گزینه عالی برای مسافرت های خاص دو یا چند نفره باشد. کسی که قصد دارد تعطیلات تابستانی را به خوبی استفاده کند و یا افرادی که قصد رفتن به ماه عسل و سفرهای دونفره دارند، می توانند کیش را به عنوان یک منطقه عالی با امکانات و جاذبه های گردشگری بسیار انتخاب کنند.

کیش گردی در تابستان و همزمان با شروع کنسرت به یاد ماندنی تر می شود. تصور کنید کیش را به عنوان مقصد گردش تابستانی خود انتخاب کنید. در این صورت، ضمن آنکه می توان از جاذبه های گردشگری بیشمار این منطقه اعم از ساحل گردی و قدم زدن در ساحل ها، قایق سواری، بازار گردی و… بهره مند شد، با حضور در کنسرت های شاد منطقه می توانید هیجان انگیزترین و شادترین لحظات را تجربه کنید.

از نقاط قوت جغرافیای منطقه جزیره کیش این است که شرایط آب و هوایی بسیار خوبی داشته و این منطقه در تمام فصل های سال میتواند مقصد تفریح شما باشد. البته امروزه موقعیت های تفریحی ویژه و خصوصا کنسرت ها بر اهمیت گردشگری این منطقه افزوده اند.

شروع کنسرت های کیش.

شروع کنسرت های کیش.

کنسرت های شهریور ماه کیش

شهریور ماه در مقایسه با دیگر ماه های فصل تابستان مزیت های بیشتری برای تفریح و گردش همراه دارد. از جمله اینکه هوا خنک است و این ماه مشکلات ناشی از گرمی تابستان را ندارد. همچنین، در حال حاضر که ایام محرم و صفر در تابستان قرار دارند، محدودیت هایی را برای گردش و شرکت در جشن ها و شادی ها ایجاد کرده است. با فرا رسیدن شهریور ماه، ماه صفر نیز به اتمام رسیده و بهترین زمان برای گردش است.

شروع کنسرت های کیش نیز با توجه به همین مسائل از ۲۵ شهریور می باشد. این تایم از سال می تواند یک زمان مناسب برای آپدیت شدن حس و حال گردشگران باشد. به طوری که یک سفر تفریحی بسیار مناسب را در کیش و با وجود کنسرت ها می توان تجربه نمود.

امسال نیز شروع کنسرت های کیش با تنوع خوبی همراه بوده و کنسرت های محبوب ترین خواننده ها جزو برنامه های ثابت است. از جمله آنها کنسرت بهنام بانی، حامیم و مجید رضوی است که از شهرت و محبوبیت جهانی برخوردار می باشند. شادترین و مورد علاقه ترین کنسرت ها را با بهترین خوانندگان و گروه های موسیقی زنده در کنسرت های کیش می توان تجربه کرد. بنابراین، جای تعجب ندارد اگر شهرت و محبوبیت کنسرت های کیش بیش از سایر کنسرت ها است. برای آنکه در جریان دقیق کنسرت های کیش باشید، به کیش تک سر بزنید.

کنسرت کیش.

کنسرت کیش.

کنسرت بهنام بانی کیش

حتما شما هم با شنیدن نام بهنام بانی به یاد خاطره انگیزترین ترانه های او می افتید. حال تصور کنید اجراهای این خواننده جوان و محبوب ایرانی را به صورت زنده شاهد باشید. چه حالی پیدا می کنید اگر بهنام بانی درست همان ترانه مورد علاقه شما را به صورت زنده و دقیقا مقابل شما اجرا کند؟ قطعا این لحظه را هیچگاه فراموش نخواهید کرد و شادی واقعی را در این زمان می توانید تجربه کنید. در کنسرت های کیش همیشه شانس حضور در کنسرت بهنام بانی را خواهید داشت. اگر شما هم جزو طرفداران کنسرت بهنام بانی کیش هستید، در شهریور ۱۴۰۲ اجراهای این خواننده دوست داشتنی را از دست ندهید.

 

کنسرت کیش حامیم

از ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ به بعد که زنگ شروع کنسرت های کیش به صدا در می آید، بهترین کنسرت ها همواره در اولویت هستند. از آن جمله کنسرت حامیم با طرفداران بی حد و مرز است که نه تنها در جای جای کشور، بلکه در خارج از مرزهای کشور نیز محبوبیت بسیار کسب کرده است. قطعا حضور یافتن در این کنسرت شانس بزرگ می خواهد و در برنامه های تابستانی کیش این شانس به راحتی به دست می آید. کنسرت حامیم از جمله کنسرت های جوان پسند و نمونه ای از گروه های موسیقی نسل جدید در حیطه موسیقی پاپ است. معمولا افراد خاص پسند که حتی در انتخاب کنسرت متفاوت هستند، این کنسرت را می پسندند. از این رو در کنسرت های تابستانی کیش بسیار تلاش شده تا کنسرت حامیم حتما جزو برنامه های موسیقی باشد.

 

کنسرت مجید رضوی کیش

از دیگر کنسرت های محبوب منطقه توریستی کیش، کنسرت مجید رضوی با اوج محبوبیت است که همیشه رقابت بر سر خرید بلیط های وی آی پی آن می باشد. این کنسرت همیشه جزو شلوغ ترین ها می باشد، به طوری که سالن مملو از جمعیت بوده و بلیط های کنسرت خیلی زودتر از موعد به فروش می رسند. اما نگران این موضوع نباشد؛ چرا که در منطقه گردشگری کیش محدودیت خرید بلیط از بین رفته و با برگزاری کنسرت در فضاهای مناسب با ظرفیت بالا، همه به راحتی می توانند در این کنسرت حضور یابند.

همزمان با شروع کنسرت های کیش، کنسرت مجید رضوی نیز جزو برنامه های ثابت بوده و علاقه مندان می توانند نهایت استفاده را از این محفل شادی داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *